jueves, 27 de marzo de 2014

MONTSERRAT SKYRACE (23-03-2014)



Diumenge  amb moltes males previsions meteorològiques,  al  final  va  fer un  dia  molt  maco a  Monistrol de  montserrat..  Es  tractava  de una  cursa  on  es  podia  triar  entre una cursa de 15  km i  una  altre  de 24 km  amb un desnivell de 1500  que es  la  que  finalment   vaig fer.





A la  llarga  i  vàrem participar-hi la  Anna Margallo, en  Xevi Pagès i jo, i  la  curta  la Sandra Pimentel i la  Chunzi  que  finalment  no  va poder  acabar per  lesió al turmell.






 La  cursa   tenia  la  dificultat de la  canal de  Sant Jeroni, que es una  canal que en 2 km puja  700 m  de desnivell. Personalment la  vaig  trobar   molt  dreta  però   vaig  trobar mes  durs   els  11  primers  km   ja que  varen  ser  molt   ràpids.

Video video aqui




A la   baixada  va s er  molt maca    amb  diferents  terrenys  i  amb  molta   pendent. Vaig  tenir  una  caiguda  sense  conseqüències  greus ( apart  de  foradar els dos  manguitos)
Al  final  arribada  amb  fotògraf   de  luxe (Carles Olivart)  i   content amb el  temps  que  vaig   fer  3h 28 min.


Com sempre   Klassmark  una  organització perfecte  ben  marcada i sense res a dir.   Ara  a  pensar  en la pròxima  que  serà la Romànic Extrem.

Salud i kilòmetres

No hay comentarios:

Publicar un comentario